Fredag 6/5 hemma igen..

Nu har jag uppdaterat Roxannas önkselista.
Och länken till den sidan hittar ni här till höger ovanför besökare.

Nu är jag hemma igen och min vovve blev jätteglad över att se mig. Det värmde i hjärtat när hon kom springades emot mig. Fick med mig massa fina kläder som Fanny vuxit ur och så fick vi 2 par skor. Ett par höst skor och ett par vinterskor. Jätte bra tycker jag

Sen har jag fått köpt lite födelsedagspresenter till skruttis..
Lite kläder och en bok som spelar när man öppnar den eller trycker på knappar, orkar inte ta kort på't så ni får se när hon fyllt år.

Nej nu ska jag lägga min Roxanna skriver lite senare..

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0