Tisdag 23/8 Mycket snyggt när man INTE är gravid

Varför finns det så mycket fina mammakläder nu när man INTE är gravid? När jag väntade Roxanna fanns det inte mycket snyggt. Inte ens ett par snygga mamma byxor! Men så nu sitter jag och smygkikar på Gekås-bloggen. Och hitta värsta snygga grejje (tycker jag!!!)

klicka på bilden för att komma till sidan!
Jag hade mycket vanliga kläder, hittade ett par bekväma mamma byxer på H&M. Och dom var svindyra men de fick det vara för ja kunde inte knäppa mina vanliga när ja väl köpte dom. Men nu när man inte bär på en bebis så finns de så mycket man skulle kunna ha på sig! Så man kanske ska ta och bygga upp ett förråd;)
Idag har jag och Roxanna vikt ihop alla strumpor, jag tror jag fick ihop närmare 20 par strumpor och Daniel säkert något likadant. Men har fortfarande mycket strumpor som inte har en maka, ska man ta och slänga dom tro? Vi ska snart diska och hämta upp arbetskläderna som jag tvättat. Sen har vi lite handdukar och sängkläder kvar!:) Så det känns bra att det inte är så mycket tvätt. Varje dag samlar vi ihop tvätt här uppe och går ner till tvättmaskinen och slänger in en ny maskin!
Jag lovade Daniel en förändring och det har det blivit, sen om han märkt det är inte mitt problem. Hoppas bara han ser det:D
Jag tror Daniel får ta en kik på våra bromsar på bilen nu innan chappen så vi får fixat dom, det låter lite väl mycket från dom nu! Haha, pinsamt men va ska jag göra, jag kan inte så mycket om sånt där.. :P
Men nu ska jag göra lite mat till Roxanna. Hon vaknade precis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0