Måndag 22/8 vad ska man göra..?

Hmm, snart ska jag plocka upp på golvet. Roxanna har farit runt som en idoit hela morgonen. Sem ska jag dammsuga och tvätta golv. Kan ju hoppas hon sitter till i soffan så vi slipper ha henne glidandes på golvet som vanligt:) Men de är en rolig syn. Kanske ska vika ihop strumpr med. Det är tråkigt som attan. HATA STRUMPOR!
Ska in till stan en sväng tänkte jag, eller om jag ska åka till mamma och hämta de sista grejjerna, glömde lite där kom jag på. Hmm, tål att tänkas på.
Sen undrar jag om det är någon som vet vart man kan köpa stövlar i strl 20-21. Skruttan har inte så himla stora fötter än.. :)
Nej nu ska jag plocka upp och städa, dessutom vänta hela veckan på att Dagis ska ringa ang hembesöket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0