Torsdag 25/8 bildelar och stövlar

Då blev man ombedd att åka till AD-center och köpa bromsbelägg. Och någon jäkla rostspray. 5-56. Otroligt att jag kom ihåg var den hette, för jag och siffror i vissa sammanhang är inget någon bra kombination. Så 5-56 och bromsbelägg blev det. Hittade även stövlar till Roxanna. Tänkte att jag lika gärna kunde åka om Karlssons och kika efter ett par stövlar där. Och mycket riktigt hade dom stövlar. Tilloch med från strl 18 och upp.
Så nu är vi hemma och jag ska snart slänga både mig och Roxanna i sängen och kika film. Vi har ätit lunch och nu ska vi bara hämta tvätten och sen blir de film och mamma-dotter mys. För imorgon ska hon åka till Magda och Jörgen för att vara där i helgen. Stackars Jörgen som ska ta hand om Teo och Roxanna själv imorgon kväll. Hoppas hon inte skriker hela kvällen bara.. Det är jag jätte orolig för, så ja får nog komma på en lösning ifall att det skulle bli så.
Men nu ska jag inte sitta här mer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0