Onsdag 24/8 Förlovningsringen ...

Daniel hade ju slarvat bort sin ring nu när han inte haft den på sig. Och jag har letat som en idiot. Jag har letat mig dum på denna ring. Så jag gav upp. Men så igår när vi kollade på TV så tänkte jag att jag skulle kanske kolla under sängen uppifrån istället för att ligga på golvet och glo efter den. Och lyfte på min madrass, och visst fasen låg den där. Han visste vart han hade lagt den, men efter att Roxanna va där en helg så va den borta. Men den var inte så långt bort ialla fall. :)
Så nu har han den på sig igen! Vilket känns otroligt bra. Men nu blir det frukost för gnälliga damen, hon hinner knappt vakna innan det börjar! Så idag ska jag bara städa sen åker jag härifrån. Jag orkar inte lyssna på henne idag igen. Så fåe se vart vi hamnar. Om det är en lekpark eller om vi hamnar hemma hos någon det ser vi då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0