Tisdag kväll.. 20.06

Åååh.. Längtar som en tok till helgen. High Chaparall för hela slanten. Familjen och vännerna, underbart.
Detta med att sluta bita på naglarna går bättre än förväntat, inte bitit på ett par dagar. Bara det inte händer något nu så jag börjar igen. Var och köpte Stopp-och-väx igår. Smakar vidrigare än jag minns det. Måste blivit bättre med tiden. Det räcker att jag råkar komma åt läppen med ena fingret så smakar det FAN efteråt. Så att bita på naglarna är nog inte det första jag gör.
Imorgon ska jag försöka ha en städ dag. Det märks fan inte att man städar. Hunden fäller och drar in skit, ungen stökar ner det jag städar upp. Hänger det tvätt på tork så drar hon ner den. Men jag älskar henne ändå. :)
Förövrigt blir jag skogstokig på en hel stressad hund. Hon som vart så lugn dom verkorna jag vart hos mamma. Va har hänt? Hon har ju knappt öppnat munnen när det plingat på dörren. Men nu får hon ett bryt så fort något rör sig. Försvinner väl antar jag. Kanske bara att hon blivit van vid allt ljud från vägen hos mamma och så helt plötsligt komma tillbaka till det lite tystare stället och så hör hon allt hon inte borde eller inbillar sig mycket. Jag vet inte.
Nu är det bara ca 1 vecka kvar till läkar-besöket. Undra vad dom vill egentligen, för bvc-sköterskan sa att hennes prov på gluten inte visade något, men hennes blodvärde var lite lågt, så vu blev skickade till barn och ungdoms- mottagningen ialla fall. Och i kallesen från bum (orka skriva hela igen) så står det att vi ska dit pga hennes mage!
Kan ju hoppas dom ska gå vidare och se varför hennes mage är knas, men den går lite upp och ner, den börjar bli bra nu. Så får se vad dom säger. Dessutom går hon inte upp i vikt. Så kanske lika bra detta.
Nu ska jag gå in och duscha sen vänta samtal. ;) Kakka ska ringa så får väl göra en snabb dusch så jag inte missar henne. :)
Godnatt folket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0