Onsdag 4/5 Mycket tankar

Ibland blir man bra irriterad!
Och idag har jag vart extra irriterad. Trodde jag skulle lipa eller explodera när jag skulle till Öppna förskolan idagoch hade satt fast Roxanna i bilstolen och sen går själv och sätter mig bakom ratten och får fan inte igång bilen! Då visar den att det inte finns någon bensin på bilen! Men va fan säger jag, det var ju 6-7liter kvar som räcker till 70 kilometer innan tom tank! Alltså har någon slangat ur min bensin. GRRR! Fan va irriterande det är alltså. Och vi bor ute på landet och hur ofta ser man en bil och tänker - Ja, en bil, den kan det finnas soppa i! 
Och har fått förslaget hål i tanken.. Jo, visst. Men vart är bensinen på backen då? Suck! Inte min dag idag alls!

I övrigt har tankarna på hur jag vill göra flugit runt, de närmaste vet om vad va de handlar om, men hur länge ska man orka. Hur länge ska man behöva tvivla. Hur länge ska man behöva gå och undra!
Gör det bara, säg de orden jag väntar på. Jag VILL!
Ja måste säga att det låter sjukt, men jag väntar på att ni ska säga det! ÅÅH jag vad jag längtar tills den dagen!

Ni är ett fåtal som vet vad jag pratar om, mer tänker jag inte säga! Är bara så less och irriterad!

Livet suger rätt hårt ibland!

Kram


Kommentarer
Nette

Det kommer lösa sig, det kommer det. :) Kramar

2011-05-05 @ 09:06:46
URL: http://jeanettemyhr.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0