Månad 30/5 mycket att tänka på

Måste erkänna att det har varit jätte dålig uppdatering förra veckan men hade tankarna på annat håll.
Det planerades barnkalas, eller inte rikitgt men 1års kalas! :)
Och så fyllde Roxanna år och sånt så ägnade nästan hela tiden till henne!

Ialla fall, i Fredags var vi hos Frank och Fia och åt och hade allmänt trevligt. Och Frank hade några vänner där, om ja inte minns fel så hette dom Tony och Charlie som Roxanna flörta lite med. Men mest flörta hon med sin favorit Frank, och på andra plats kom Charlie! Haha det ska (inte) börjas i tid.

Lördagen gick åt att baka tårtor. Och jag blev klar runt 10-11 på kvällen. Och ställer in dom i kylen så dom ska gotta till sig till dagen därpå!(söndag) Ja, då undrar ni om dom var goda?
Det vet jag inte för jag lämnade köket för 2 MINUTER! och kommer tillbaka och ser kylen står lite öppen och kollar in så inte nått står i vägen för att den ska stängas, då ser jag att hunden har ätit på tårtorna! Alltså har det legat något i vägen när jag stängt och den har gått upp igen och hunden har gått dit och ätit på dom! Gissa om jag var arg. Hunden fick inte ligga i sängen helst ute hade jag velat men Daniel satte stopp.

Så igår (söndag) var det bara att köra till affären så fort man vakna och köpa färdiga bottnar chockladmousse och marsankräm. Tur var väl att jag inte hunnit lägga på sugarpasten och dekorera tårtorna! Då hade jag börjat gråta hota med att döda hunden!

Jaja, klockan blev 3 och kalaset startade. Och de där reservtårtorna var goda ialla fall. Och roxanna fock många fina paket. Kort kommer senare! När vi fått iordning på Roxannas run just nu ser de ut som ett bombnedslag.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0