Torsdag 5/5 varför?

Just nu sitter jag hemma hos mamma. Ska vara här i natt. Även om jag inte vill så måste jag vara ifrån Daniel lite. Just nu bråkar vi för allt, och de som hänt de sneaste har bara gjort allt ännu värre mellan oss. Vi bråkar och tycker olika. Visst det gör vi i vanliga fall med men de är värre nu. Det som hänt tycker jag är helt sjukt, man gör inte så. Och han accepterar det, vilket man inte borde.
Lev med det liksom den stilen.
Men jag tänker inte finna mig i det.

Ska hit på Lördag med tänkte jag. Men då tar jag med mig Nikita med för då skulle vi vara ute hos Björn. Så åker vi hem på Söndag. Sen om Daniel tänker följa med det vet jag inte. Har inte pratat med honom än.

Just nu känns det som att det händer aldelles för mycket negativt i mitt liv. Mer än jag orkar med.
Och allt drabbar mitt och Daniels förhållande negativt det med, det känns som att han inte vill fortsätta längre. Men han har inte sagt nått men de märks nästan att det är något. För inte känns de bra ialla fall!

Kram



Kommentarer
Nellie

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-10 @ 14:58:11
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0