Torsdag 19/5 saknar.. va fan ge mig hjälp!

Guuud vad jag saknar min mage! :( min stora runda mage som rörde på sig hela tiden.

                          

Idag har jag städat och bakat, ska fortsätta städa imon, då Roxanna inte alls vart nöjd idag! IGEN! Men så fort vi stiger innanför dörren här så brakar helvetet lös. Hon blir en mardröm. Det är gap, skrik trots allt på en och samma gång, hon är en ängel när vi är borta. Aldrig gap skrik eller trots. Hon är den glada lilla tjej som hon alltid vart!:( Men så fort vi är hemma så ja, de blir ett helvete.

Jag orkar snart inte mer. Daniel hjälper mig knappt med henne. Man måste fräsa åt honom eller bli arg på honom för att han ska ta henne. Och hon bara skriker hysteriskt när han ska lägga henne och så fort hon ser mitt ansikte blir hon tyst och lägger sig ner och jag får natta henne IGEN!

Nej nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och gå och lägga mig, för nu får jag inte ha datorn ifred. JA! Roxanna är vaken just för att jag orkar inte bråka med varken Roxanna eller Daniel om allt!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0