Torsdag 12/5 Iphone4 ägare

Ojoj. Idag på morgon en fick jag ett sms av 3 och det stod att 3 ville undvika att jag skulle få vänta länge på min telefon som är inne på reparation och att jag var välkommen till närmaste 3butik och hämta en ny telefon.
Så sagt och gjort, jag tog med mig Magda och Teo och åkte till Kungsbacka och hämtade en ny telefon.
Expediten sa att jag fick välja en telefon som fick kosta MAX 5995:-
Och jag frågade vilka som var runt den prisklassen den första han sa var Iphone4 och han hann inte säga mer förren jag kastar ut mig: EN SÅN VILL JAG HA! Haha han bara skrattade och gick ohc hämtade en Iphone4 till mig.:)
Så nu är även jag en ägare av Iphone.

Så nu har jag fått igång den och iordning på nummer och sånt! Pju! Eftersom det är ett micro simkort i denna telefonen så har jag fått skriva alla kontakter på papper och sen skriva in dom i telefonen! Jag hade pch göra vill jag lova! Men nu är det gjort och jag kan slappna av!

Imorgon ska jag städa här hemma, gjorde det igår, men det syns ju inte:( Roxanna röjer fram och jag plockar bort. Hon är i lådor och allt annat hon nu kommit på att man kan öppna och riva ut allt av innehåll och när man gått ett par timmar om dagen och bara plockat upp så tröttnar man och låter de ligga för att ta det när hon sover!

Ialla fall, så imon ska jag försöka städa upp här och dammsuga och tvätta golven, det hoppade jag sist. Eller bara tvättagolven! Tråkigt är det ialla fall!

ÅÅååh vad jag längtar! Det är mycket positivt som händer i mitt liv just nu, en rejäl vändning har kommit och jag hoppas att den stannar ett tag! Ååååh!!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0