Onsdag 18/5 Usch va hemst.. :(

Asså lite upprörd..

Jag kan inte fatta hur man kan välja att hoppa framför ett tåg. Samtidigt som man tycker så grymt synd om människan som mår så dåligt eller likande att dom hoppar så är man ändå så jävla förbannad för att de inte vill se att de finns människor som bryr sig om en.

När jag och Camilla var på väg hem från Kungsbacka så åkte vi förbi stationen där vi såg massor med blinkande ljus och avspärrningar. Där stod, 2 polis bilar om inte 3, och 2 (synliga) ambulanser och 1 brandbil och nästan hela stationen var avspärrad. Och min syster brukar ha koll på vad som händer i Kba så rignde henne och hon visste inte men fick sedan reda på att de vart en kille som hoppat framför ett godståg och var allvarligt skadad. Men som senare avled.

Min lillasyster såg hur dom bar iväg honom på en bår och sen när dom gick tillbaka på spåret och plockade upp delar av honom. Usch får såå ont i magen av att höra eller prata om de. Man får sånna medkänslor samtidigt som man bara vill skälla ut personen som är såå dum att man hoppar!

Nej ont i magen är vad jag har nu och hoppas att ingen i min närhet skulle komma på tanken att hoppa framför ett tåg eller förhuvutaget ta livet av sig.

Nu till annat, så igår så åkte jag till farmor och farfar och sov där för jag skulle vara på Landvetter flygplats klockan 10.30 idag och hämta Camilla som kom från Norge. Och igår kväll kom Catharina(stavar hon de så...???) "Kakka" ner och ville hälsa på oss och träffa min lilla skrutta, hon träffade Roxanna sist när hon var 3 månader! Lilla tjejen.  Mycket trevligt.

Men nu ska jag kika ifrysen om jag hittar något trevligt att ha till middag, vi ska ha bakad potatis ialla fall.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0