Måndag 9/5 Hemlighet

Jag sitter men en stor hemlighet på hjärtat! Usch vad jobbigt att ine få säga ngot. Det är bara min och Daniels familj som vet eftersom vi har pratat visat och bollat tankar och erfarenheter med dom.
Och jag kommer inte säga nått mer än så.
Men var bara tvungen att skriva att det är hemligt, för det är ännu jobbigare att gå med en hemlighet utan att få säga att man har en hemlighet.. Hmm oj va rörigt det blev, men hoppas ni förstår i vilket fall som helst.


Har lånat farfars systemkamera nu i veckan och ska passa på att fota jätte jätte mycket. Både på mina nära och kära samt mycket ute med! Finns många fina fruktblommor nu som blommar förfullt. Någon som har något bra tips att ge mig på vad jag kan fota mer? Jag har så dålig fantasi!:)
Vill lära mig detta mer och det kan kanske bli något av en hobby kanske..!

Nej nu MAT!

Kram


Kommentarer
Mickan

Åh ska ni bygga hus kanske?

2011-05-10 @ 12:24:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0