13/5 Vart är min lilla bebis???

Någon som vet vart man kan köpa billiga och fina skal/skydd till Iphone??
Vet att dom har på Gekås, men har inte tittat så, kanske finna något där i min stil?:)

Tråkigt väder vi fick idag! Men ändå rätt skönt på ett sätt att det inte är sjukt varmt man. Roxanna och Nikita mår bra om det inte är för varmt heller!
Har städat upp golven idag, ska dammsuga så fort lillhoppan får för sig att sova en stund! Det är inte lätt att dammsuga med 2 som är rädda för dammsugaren! Nikita flyr världen och Roxanna stortjuter, men de börjar gå lättare med Roxanna nu hon har börjat titta på och gå efter, eller så när jag kommer emot henne med dammsugaren så flyttar hon sig.

Nej nu får jag sluta för denna gången! Roxanna är på datorn och pillar fast att hon inte får, och i nästa sekund är hon på soffan och ska klättra upp på den och sen är hon nästan på väggarna och klättrar! Vart tog den stillsamma bebisen vägen som bara låg så snällt i famnen eller i sin babysitter och var nöjd med tillvaron utan att hitta på hyss? :O

                              

                               


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0