Torsdag 3/3 hemma

Nu har man kommit hem igen och lever som vanligt, har vart hos Nette sen igår. Och det blev massa prat och skratt. Tillslut var vi så trötta så vi skratta åt nästan allt. Men skoj var det!

Lova verkade tycka det var skoj med en liten att leka med. Hon skällde och sprang fram och tillbaka hit och dit och så vidare. Men de roligaste var nog när jag och Nette satt och kolla lite saker på Facebook och jag skrattade till och Roxanna skrattade i sömnen. *Underbar* Och bara för att se om de va meg hon skratta åt så skrattade jag igen och ungen skrattade på nytt.. 

 Under denna vecka har tand nr2 kommit upp. I Måndags tror jag de var den kom. Eller Tisdags, jo i Tisdags var det. Mammas tjej. Så snart kommer väl fler tänder upp. Och hon använder redan de som hon har när hon äter.

Lite bilder kommer här ialla fall...(dock inte på tänderna;))

   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0