Torsdag 24/3 dåligt bloggat..

Jag har vart super dålig på att uppdatera bloggen nu när vi är borta. Men jag passar på att njuta av ensamtid med Daniel då Roxannas farmor och farfar vill umgås med henne. Och jag kan inte neka dom heller.

Igår var vi nere i Sälen centrum, mycket litet centrum men vad kan man begära??;)
Och i Tisdags provade jag sushi för första gången i mitt liv, måste säga att lak med ris vad de som var godast, tonfisk var inte någe vidare, inte heller de rullar med sjögräs.. BLÄ! Men laxen den total digga jag för lax gillar jag i vanliga fall!

Roxanna fick ett gosedjur igår när vi var nere i "byn" en ren med mössa halsduk och vantar. Hitta dock en jätte söt halvstor mjukis kalv men den gillade inte Daniel så de fick bli den lilla renen;)



Och nu har jag badat och lagt Roxanna så hon sover så gott. Funderar på om jag ska ta en cider sen gå in och kika film i sängen, har lite ont i huvudet. Imorgon ska vi gå och bada.

Nej nu ska jag dra mig tillbaka.. Uppdaterar när jag hinner;)

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0