Jacka

När jag var och hämtade min telefon idag så tänkte jag att jag styr in vagnen mot H&M och kikar dom brukar ju faktiskt ha någonting på rea och när jag gick dör så ser jag inte någonting som skulle va på rea men så när jag bestämde mig för att gå mot bilen så ser jag en stång med jackor för halva priset. Och hittade en fin vårjacka. Dock inte en "tjejig" jacka.
Jag bryr mig inte så mycket. Roxanna har mycket "kill" kläder, kallade det va du vill. Men jag styr inte in henne så mycket på rosa, lila, gult ja alla de där färgerna som man delar in som tjejfärger eller kläder.

Men jag tyckte den skulle passa på Roxanna så de blev den. =)
Bild kommer ska bara gå ner till vagnen och hämta den!



Kommentarer
Fiaw

söt bebis! (:



kram!♥☺

2011-03-18 @ 20:12:24
URL: http://fiaw.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0