Torsdag 17/3 packa packa

Igår kväll så var vi hos Daniels föräldrar och hans båda syskon var där, Bodil bor ju hemma men ändå!:)

Vi skulle prata om vad vi skulle ha med oss och när vi skulle åka på söndag. Och Roxanna fick lite kläder av farmor med, Daniel fick 2 T-shirtar och ja fick en tårtspade som liknar en högklackad sko! Urhäftig..
Bilder kommer sen allt ligger fortfarande i påsen!

Och igår kunde jag inte i min hela värld förstå vart min kamera tagit vägen, helt väck, och väskan jag lagt den i var tom jag rensade den! Men så idag så drog Roxanna ner väskan på golvet och ja tycte de va en ganska tung duns för att vara en väska. Men ja hade missat ett litet litet fack inne i väskan, där hade kameran lagt sig för att gömma sig.

Så nu kan jag lägga ner den i resväskan så vet vi vart den är!

Nej nu ska jag börja packa.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0