Fredag 11/3 dåligt bloggande.

Hejsan alla glada? Hur är vädret hos er??
Här är det lite gråt och mycket kallt. Okej, nån plusgrad är det väl men de är fortfarande för kallt för att jag ska gå ut;). Nej ja måste ändå sätta min fot utanför denna dörr jag har hund och en dotter som behöver komma ut.

 Jag har gått och blivit förkyld, inte okej. Ja mår inte alls bra, allt snurrar och de känns allmänt jobbigt, och hela huvudet+näsan dunkar när jag ligger ner.

Förlåt för min dåliga bloggande idag, men har diskat och tvättat hela dagen ska snart fortsätta hade inte mer palts för diskad disk att torka på, så ja jag tänkte att jag kunde sätta mig här istället en stund och vila huvudet.
Vet ni vad jag märkt, haha jag har nästan aldrig lagt upp bilder på mig själv, ja förutom när ja va gravid då:P Men för övrigt, inte många bilder som jag är med på. Kan ioch för sig se om jag har någon gammal bild på mig, har inte så många nya!




Där hade ja min piercing i läppen med.. Saknar den!

   

Hittade en ny bild på mig som jag tog förra Fredagen!:)



Så nu har ni fått sett lite av mig

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0