Torsdag 10/3 tidigt uppe

Uppe med tuppen var jag idag! Skulle köra Daniel till Veddige där Mange skulle hämta upp honom!
I natt har Roxanna hostat jäklar, inte farligt i sig men hon har haft jätte mycket slem i halsen så hon har vaknat och vart ledsen för att de vart jobbigt.

Just nu röjer hon inne i sitt rum, det låter som om hon river hela stället. Men hon leker så bra för sig själv att jag vill inte gå in och störa. Bättre att börja leken med henne.

Håller på att tvätta just nu för jag ska börja packa ner allt det som Roxanna ska ha med sig till Sälen. Även våra grejjer ska börja packas ner, så det är gjort.

Och nu snöar det IGEN! Varför?? Det ska ju bli vår nu jue! SUCK!
Tur det är såpass varmt i marken att e smälter, men de är ju inte bra det heller igentligen! För då blir de ju is om de skulle frysa på.

Nu ska jag surfa runt lite och dröma!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0