Tisdag 29/3 ensam..

Ja då va det detta med att bli bättre på att skriva men va fan, ja har inte orkat. Har tagit en lite paus i allt.

Igår så var vi på ÖF och sjung hoppa hoppa hoppa. Ungen njöt! Sen så åkte vi och handlade för det var tomt i skåpen så de behövdes. Sen tog jag det bara lugn resten av dagen. Kvällen kom och lade sig över huset och jag och Daniel satte oss och skrev i alla dagispapper så det skickade jag iväg idag så det kommer la fram på Torsdag eller nått. Sen annars har ja påbörjat städning här hemma, började med hall och trappa ska fortsätta när min gnälls fis sover, hon har inte gjort annat än gnällt, gapat, skrikit, gråtit. Har inte ens fått gå på toa innan de har vart ett jävla levande. Men hon måste få ha sina dagar hon med.

Fick reda på i förmiddags att jag blir ensam i natt, vilket jag inte alls ser fram emot. Det är brogjutning i stenugnsund imorgon för Daniels del och han skulle börja klockan 4 på morgonen så han skulle sova vid betongfabriken så att han slapp åka så tidigt. Men jag har vovve och barn så jag klarar mig nog men ändå, jobbigt utan honom.

Imorgon ska jag till Hylte och hälsa på Cicci, och ska va där till Fredag. Det var så länge sen som jag var hos henne så det skadar inte att ägna lite tid åt henne.

Nej nu ska jag ta och underhålla min dotter en halvtimme till för sen ska hon sova och jag städa.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0