Tisdag 15/3 Men lägg av nu va!

Alltså jag blir så jädra trött på folk!

Först ser man ett inlägg på Facebook och får en eventförfrågan om att med i någon jävla grupp "gå med om du vill att facbook ska vara kvar" eller va fan den hette, jag skiter i vilket. Men jag gick inte med och jag sket totalt i de. Fatta era träga idioter, idag är det den 15 mars, idag skulle facebook läggas ner!

Nu är det fortfarande den 15mars och facebook finns kvar! Okej!!??

Okej nu låter det som att mitt liv kommer gå under och jag hoppas för bövelen att facebook inte ska läggas ner! Men de är bara sktisnack som så mycket annat gär i världen. Hade facebbok lagts ner så hade dom gått ut DIREKT på facebook om det och inte i Weekly daily news eller vad det hette. SHIT! Trött man blir.

Sen går man längre ner och ser från samma person att OJOJ, världen kommer gå under INNAN 2012. Såhär skrev denna någon:

Kul världen kommer att gå under innan 2012. Om nu kärn kraftvärket ( reaktor 4 ) smäller samt dom resterande kärnkraftvärk så kommer strålningarna komma till sverige.

Anar att dom menar Japan! Ja va säger man! SUCK!SUCK!SUCK!

Idag irriterar jag mig på allt känns det som. Ingenting är bra och jag vill helst lägga mig ner och dö en smula.
Jag städar, ungen river ut. Jag plockar upp och går för att fortsätta med städningen i ett annat rum. Skrash! då river hon ut det ingen och jag plockar upp det. Och samma visa igen. Nu låter jag det ligga för då låter hon bli det! Nej nu ska jag ta och avreagera min ilska på tvättmaskinen!



Kommentarer
ellie

Vilken härlig blogg, och vilken söt dotter du har! :)

2011-03-15 @ 15:21:04
URL: http://elliiiiiee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0