TIPS!

Köpte en ny mascara igår då jag kände att ja var tvungen att ha en. Min håller på att ta slut och jag har nu i snart 3 år användt mig av Lorèal Double Extension



Men kände att jag nog skulle våga testa någon annan. Visst jag har vart super nöjd med denna, men så köpte jag
Colossal Volum' Express.

Och måste säga att den var bättre än förväntat. Kommer nog bli denna i fortsättningen som jag köper när min tar slut. Den var super! Var bara tvungen att tipsa om den!

Ialla fall, idag har jag påbörjat Roxannas rum med att göra iordning så hennes leksaker kan flyttas dit in. Så slipper vi ligga och kräla under soffan när vi ska ha fatt i dom.
Och imon ska jag ut med Magdaleena. Och de ska bli skoj. Vi ska äta hos henne först, och sen tror jag vi skulle gå och bowla sen blir de krogen. Fan va kommer må när jag kommer hem. Har en känsla av att ja kommer nog må som man förtjänar. Dagen efter kommer jag nog bara va slapp, men inte bakis.
Så idag ska man fixa bort håren på benen, och NEJ!! jag kommer inte avnäda hyvel haha.. Inte efter förra gången. Köpte sånhär: när jag var på gekås i Måndags.


Någon som har erfarenhet av denna?? Vi får se om den är så bra som man hoppas:). Inga mer sår här inte..



Kommentarer
Marre

har testat den där veet för benen:) Jag hade lite småsår efter rakning med hyvel från innan, och det sved som utav helvete när man tog på det där, men nog tog det bort håren:P

2011-03-04 @ 13:19:10
Meg

jag gjorde samma sak i veckan med mascaran hade sån dobbel innan och bytte ny till volym vilken skillnad känns mycke snyggare fransarna;P

2011-03-06 @ 13:59:28
URL: http://skrattaplaskskoj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0