Tidig idag

Uppe tidigt idag och det känns bra att ha en liten stund för sig själv innan det är dax att väcka skrutt och åka till Öppna förskolan sen.

Igår kom även vårat Bambino-set vi vann hos Natalie&Bella. Kort kommer sen då inte min telefon vill ansluta till datorn. Efter öppna förskolan så ska jag åka till Kungsbacka och hämta resesängen vi ska låna när vi är i sälen, sen ska jag köpa ett par skor!

Nu ska jag fortsätta min frulle och kolla på avsnittet av big brother jag missade igår. Orkade inte se klart;)

Kram


Kommentarer
Natalie & Bella

Hoppas ni är nööjda :)

Förlåt att det tog lite tid innan det kom..

2011-03-16 @ 08:33:02
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0