Söndag 27/3 På väg hem nu.

Sitter i bilen påväg hem från Sälen, det har vart en underbart trevlig vecka med många roliga och mysiga stunder. Mycket skratt har det vart vilket är ett stort PLUS!
Det har vart skönt att ha vart ifrån vardagen samtidigt som man efter 3 dar blir lite knäpp av att man är van vid sina dagliga rutiner och även det som vi gör på veckodagarna.

Men imorgon är det Öppna förskolan och hoppa hoppa hoppa (sång) som gäller. Och jag och Roxanna har övet på massa sånger hela veckan. Vi har haft våra egna smp sångstunder.

I Fredags var vi och badade på Experium i Sälen och det var stort och mysigt. Och när vi var och plaskade i barnpoolen för lite äldre barn så såg vi hur det stod 2 poliser och en massa folk redo med sina kameror så gick vi dit och kollade och hörde från några som stod inne i simhallen (det var glas mellan simhallen och baren som var på andra sidan glaset) att det skulle vara kronprinsessan som skulle komma på besök. Mmh eller hur tänkte jag men visst fan var de det. Där stod hon och Daniel och vinkade åt alla. Och nepp, hon var inte gravid. För enligt alla skvaller blaskor så ska hon ha barn nu i vår, men nepp. Hon var lika platt som vanligt. Så någon bebbe där i vår blir det nog inte!

Men hon och Daniel stod och vinkade glatt åt allt folk och så fick dom syn på Roxanna och peka och gjorde ett uttryck i ansiktet  som man gör när man ser något sött, och vinkade lite extra.
Och hur jag vet att det var just min dotter de vinkade åt var för att hon var den ända "bebisen" som var på den sidan där vi stod. Så det så era moralkärringar!

Igår var vi och åt på en resturant "Lammet och Grisen" hette det. Måste säga att det var den lyxigaste resturant jag vart på i hela mitt liv. Skit bra service och sådär äckligt trevlig personal. Och matan ska vi inte tala om, köttet smälte i munnen. Oooh ni skulle vart där. Fy FAN rent ut sagt va gott det var. Och mätt var bara förnamnet av vad man var när man gick där ifrån sen. SHIT!

Haha nu ska jag fortsätta att vara social mot Daniel..:)

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0