Måndag 7/3 Helgen som var..

Oj ser nu att jag inte har skrivit något sen i Torsdags, och NEJ jag har inte slutat bloggat bara haft lite mycket i huvudet och att göra. Ialla fall, i Fredags var jag inte hemma mycket ialla fall, först var jag i GBG på Östra sjukhuset och besökte Heidi, samt körde Janne till sin lilla familj. Så liten bebis, åååh nu suger de ännu mer efter en till.. SUCK! Sen var det raka vägen hem, byta kläder fixa sminket och håret som jag inte alls viste hur jag skulle ha det, typiskt mig! Sen var de packa in barn och karl i bilen och åka till Magdaleena och Magnus.
Det blev en mycket trevlig middag med efterätt och sen blev det bowling, och vem förlora? Jo, just det jag! Haha jag är världskass på Bowling, men kul hade vi.

Eftersom klockan bara var 9 när vi bowlat klart blev det förfest hos Fanny som bor 5 minuter från stans krogar! Där blev de ölspel, dock grogg för mig eftersom jag inte dricker de gula pisset;);).
Vi gick väl till Cheers and Beers(tror jag det hette) runt halv 12 tror jag, och en vakt var mindre trevlig, en större surfitta rent utsagt. Nästa gång tänker jag prova Harrys! Haha

Kvällen gick och jag hade super skoj, men att hålla reda på Magda var lite svårare, hon flög om kring som en fågel:) Så började kvällen gå mot sitt slut och jag stötte på Golfarn, en gamal arbetskamrat till Daniel. Mycket trevligt. Mycket dricka och mycket skratt!

Lördagen ville jag helst vara hemma, inte bakis men ville bara vara hemma då jag sen i Torsdags haft konstant huvudvärk. Ialla fall, Daniel släpade med mig till Kungsbacka och vi kom inte därifrån förren vid 1 eller nått på natten. Men han fick allt hålla mig vaken hela vägen hem eftersom de var jag som körde, han skulle bara vågat somna. Då hade jag nog somnat jag med.:P

Igår hände ingenting, Daniel låg på soffan som en annan död fisk och spelade på datan hela dagen. Och jag och Roxanna ägnade oss åt att leka och prata!

Våran helg kort och gott;);)

Nu blir det städdax! Usch vad tråkigt..

Kram


Kommentarer
Meg

heh jo jag kom hem fast på lördag ihop med fanny:P Var super rolig kväll får vi göra om o bättre hahah

2011-03-07 @ 13:56:34
URL: http://skrattaplaskskoj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0