Måndag 21/3 Första dagen i Sälen...

Blir ett lite senare inlägg än jag tänkt mig. Men bättre sent än aldrig.

Ialla fall, vi är upp och vi fick lägenheten igår vid 16.00 och då installerade vi oss och åt middag och hade allmänt trevligt. Vi gick och lade oss runt 10 kanske. Inte senare ialla fall.
Men vid halv 2 fick vi en jätte fin present, Roxanna hostade så hon spydde, och de var inte lite hon spydde, så de var upp, ta bort och torka av lakan och hela skiten, lägga det i blöt och hänga upp och sen duscha av henne och sen gå och lägga sig igen. Ja vi somnade om med lite hostmedicin och vaknade halv 4 igen av att de va en blöja som var tvungen att bytas.

Det började inte så bra men vi hoppas det blir bättre en natt till som denna vill jag inte ha.

Nu ska vi äta frukost och så, jag ska ta och leta upp nr till mobilbloggen så kommer det komma lite bilder och sånt via mobilen vär vi är ute i snön och härjar! =)

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0