Lördag 19/3 1dag kvar nu!

1 Dag kvar till Sälen!

Och just idag, för bara en timmesen så bestämde jag mig för att jag ska ta ut min jävla spiral. Det går nästan 3-4månader mellan blödningarna och när ja väl blöder så de första 3 veckorna är de lite grann lite då och då, och helt plötsligt så bara rinner de! Och så blöder jag i ca 1½månad nästan 2 månader. Är rätt trött på det. Så jag får helt enkelt prova på mini-piller igen.

Jaja, än har jag inte packat klart, jag och Daniel skulle packat tillsammans igår, men han somnade när vi skulle natta Roxanna. Så jag struntade i det jag med. Utan satte mig och pratade men en kompis på msn hon hade BF idag men hade lite jobbiga sammandragningar igår och hennes sambo låg på sjukhus så försökte lugna henne lite. Kan mycket väl vara så att hon är stressad och orolig för att han ligger där när hon hade så bara några timmar kvar till BF. Men han skulle tydligen får komma hem igår kväll. Tur var väl det.

Halv 1 ska vi åka in till Varberg och fixa det sista som ska med till sälen. Funderar på att åka redan vid 12 så kan jag även handla lite på Hajen med. Billigare än här hemma. Dock är blöjorn billigare här hemma nu! Hmm, har ju massa rabatt kuponger som måste utnyttjas också. Hmm ja vi får se hur jag gör. Men efter som min dag börjar redan klockan 6 imorse så är jag väldigt rastlös just nu, Roxanna sover och jag gör inte ett piss.
Vad ska man hitta på?

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0