Lite bättre och knepig tangent

Som ni kankse såg så kunde jag knappt stava eller få isär orden i de förra inlägget! Haha snacka om misslyckad. Men nu känns huvudet bättre, det gör inte ont ner i nacken utan mest dov värk i hela huvdet. Sen sp drog Roxanna loss space tangenten på datorn med så den är lite knepig jag sätter fast den men den lossnar. Ska se om jag lyckas får fast den här snart.

Mitt hjärta står och lagar mat idag då jag inte ville anstränga mig, tror jag är på väg att få migrän, eller ialla fall var på väg att få det...

Snart kommer Dagens bild med och jag ska försöka få fast tangenten!:)

Gokväll gott folk!


Kommentarer
Becca

sv: hihi.. ja väljer helt klart marsipantårta ;)

de kan man äta varje dag utan att tröttna :b hihi!!

hur står det till såhär på kvällskvisten då?? :D

2011-03-08 @ 21:45:15
URL: http://myranstankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0