Kväll = skönt!

Äntligen lite ensam tid elle vad man kan kalla det. Idag har det vart en jobbig dag, ett dunkande huvud och ett gapande barn. Bra kombo?? NEJ!! Det är inget jag rekomenderar, men dock så gör jag allt för min lilla älskling. Har jag lyckats när jag legat och kräkts så kan jag nog klara av de med ett dunkande huvud;)

Ialla fall, nu ska jag umgås lite med mitt stora ♥. Om inte han med ska gå in och lägga sig! Men han prasslar med en chips påse så det tror jag då inte. Just nu sitter jag och tittar på "Min stora feta grekiska semster". Ska nog gå in och duscha snart, en dusch och sen droppa ner i sängen hade inte vart fel, helt slut.

Och jag hoppas inerligen att det blir en lugn helg och inget farande fram och tillbaka till Kungsbacka. För om Daniel ska dit så måste jag och Roxanna också med, för vi har ju bara en bil. Det är illa ibland..

Nej nu ska jag kramas sen duscha..:)

Sov gott gott folk!


Kommentarer
Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-12 @ 11:33:53
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0