Fredag 18/3 Bvc dax och snööö

Så irriterande.

I Onsdags när jag var på väg hem ifrån Kungsbacka så fick jag ett sms, om att min telefon är klar att hämtas.
Då hade jag varken papprena med mig eller pengar. För det skulle kosta 500:- i självriskkostnad. Men hade jag inte haft försäkring hade det gått på betydligt större summa.

Så idag ska vi till Bvc först kl 10.45 sen så ska jag åka och hämta den. Så jädra onödig sträcka men Daniel insisterade på att jag skulle hämta den. Vet ju inte hur lång tid dom låter den ligga..
Så ja, det är vad jag ska göra idag, började dock packa igår, men insåg gansk fort att det är lättare när Daniel är med och alla mina kläder är tvättade, håller på just nu och tvättar.

Och gissa om jag var i chock när jag gick upp i morse och skulle gå på toa, hade inte dörren in till de lilla sällskaps rummet vart  öppen hade jag inte sett något, men nu var den öppen lite tur i oturen.
Såg i ögonvrån hur de lyste vitt ute. Så gick på toa ochs tällde mig i fönstret och tittade och bara stod.
Så gick jag in i sovrummet där Daniel hade vaknat och Roxanna stod i sin säng och pratade.

Så sa bara till han att "Jag vill inte vara sån, men du borde titta ut!" Så frågade han vrf då gjorde jag bara en chest med händerna och han for ur sängen och hängde sig över fönstret och bara stirrade och sa nej!
Japp det har snöat säkert 1-2 decimeter här bara i natt!!

Men nu ska jag ta Roxanna hon är lite gnällig och trött..

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0