Vart är appen för blogg.se någonstans???

Är det någon där ute som vet om det kommer en Iphone app för blogg.se. Dem har ju lovat och provat men inte lanserat någon! Själv håller jag utkik varje på appstore.

            

Nu sover ialla fall båda huliganer!  Teo va lite svår att få att somna. Tror Teo får nya tänder för det värkade som att han hade ont och kände lite i munnen på han och tyckte de kändes skumt på överkäken där hörntänderna ska fram! Så störk lite alvedon på tandköttet! Och sen somnade han som en gris. Strax efter somnade min älskling hon blev väckt av en Teo som ville leka! Så hon var rätt trött! Men när dom vaknar blir det mat, sen leka lite sen sova ute i vagnen! Fast inte förrense frammåt 3 tiden!

Nu ska jag ta och göra lite här när jag inte har 2 st barn i hälarna!


Kommentarer
Mary Jane

Har ingen aning, men jag hoppas att det kommer en snart, är oxå sugen på den appen!

2011-06-27 @ 00:17:54
URL: http://mscortez.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0