Fredag 3/6 Duktig flicka!:)

Jaha Fredag nu igen! Veckorna springer över mig.
Dem går så himla fort nu när solen är tillbaka och värmen är här åter igen!

Idag ska jag fortsätta tvätta, har haft en ledig dag så allt har fått torka ordentligt. Så allt är vikt inlagt i skåp och lådor, så nu ska vi tvättar 3-4 maskiner till! En kommer nebart vara strumpor!:O Hur då undrar ni!?
Jo jag hade tydligen i min största förvirring lagt massa strumpor i en låda som vi hade råka ställa undan när vi städade som jag sen glömt av, inte konstigt att jag inte hittade rätta maken till den andra strumpan!.. Haha :)

Jag ska försöka få städat upp med, men motivationen den är inte på topp.
Men lite har jag allt fått upp från golven! Men lika fort som det tas upp åker det ner igen! Men de e la den första trotsperioden och uppmärksamhet som damen vill ha, mer än hon redan får.

Och något som är positivt är att Nikita löper för denna gången, och hon är duktigare än någonsin med att städa eftersig. Visst dom förra gångerna har ju vart blodigt allvar, men nu om man ser en bloddroppen på golvet så rpar man bara på henne och hon fattar galoppen! Men hittills har ja sett 4 droppar. Och har ropat 1 gång! Så jag är sååå stolt över min vovve!

                             

Nej nu ska jag snart ge lillan lite mat sen ska vi ge oss in till stan tänkte jag och leta efter en födelsedagspresent till Teo och en doppresent till Cassandra. Och sen leta efter en resväska till Roxy för hennes gammelfarmor (daniels farmor) skulle köpt en till henne i födelsedagspresent men hon visste inte vilken hon skulle välja så Roxy fick pengar att köpa en egen. Så vi ska kolla vad vi hittar!:)

Men nu ska jag leta fram kläder till oss båda och gå ut med Nikita!:)

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0