Tisdag 21/6 clips on..

Sitter och letar clips on! Och har hittat en bra sida. Men väntar på svar från ägaren har nämnligen ställt en fråga! Som jag gärna vill ha svar på innan jag köper!

Jag ska nämnligen göra en snygg uppsättning på min mosters bröllop och då vill jag gärna ha lite längre hår och dels göra några hängande lockar så därför måste löshåret gå att plata/locka! Så nu väntar jag på svar!

På fredag är det Midsommar och jag har ingen aning om vad vi ska göra, om vi skulle till Susanne?? Jaja, det ser vi. Vad ska ni göra??

Ska städa här idag, fan va barnet röjer grejjer asså. Men det är sånt man får räkna med!

Nu ska jag mysa och sen städa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0