Ledsen!

Blir så jävla ledsen ibland alltås.

Visst detta kan låta skit löjligt och en massa annan skit! Men jag känner som jag gör och varför kan inte folk låta mig får de åsikter och tycken jag har när dem får ha vilka åsikter dom själva vill utan att jag säger något vidare om det!

Här kommer ni få se en konversation på FB OCH nej jag kommer inte hänga ut en ända, för jag kommer ta bort deras bild, deras namn och så vidare. Men jag hoppas ni kan ha lite förståelse till varför jag är så ledsen.




Denna konversation är mellan MIG och 2 andra personer.

Varför får inte jag tycka som jag tycker! Har aldrig sagt att dem inte FÅR tycka så, det ända jag gjorde var att komma med en lite positiv kommentar och helt plötsligt är man "annorlunda" för att man kanske hitta den rätta..
Jag kanske tror på att när jag är 60 att jag fortfarande är med Daniel! För, för mig är han den rätta. Vi har våra bråk och tjafs, men allt blir bra islutenänden! Vi reder ut våra missförstånd oss emellan!

Nej nu ska jag gå och gråta en skvätt, jag har lldeles för mycket jag bär på! Inte bara detta utan en miljon andra grejjer jag vill ha ifrån mitt sköra hjärta! Men vem fan ska jag prata med som inte för vidare mina ord!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0