Torsdag 30/6 kräfta

Röd är bara förnamnet! Japp, jag blev röd igår, men bara fläckvis är jätteröd på ena sidan av höften eller vad man kallar det. Sen lite röd på låret och på baklåret...
Lite bränd blev jag nog allt på armar och rygg. Men det var inte länge jag satt i solen. Så hur hundan kan jag blivit röd?

Idag är det inte kallare vill jag lova. Och enligt prognosen skulle det regna? Vart fan är regnet??
Så idag passar jag på att hänga tvätt ute så kanske all min tvätt försvinner! skulle behöva städa med, men fan kan knappt röra mig!:( Har jätte ont i ryggen! Inte av solbrännan utan av något annat, vaknade i morse av att ryggen värkte av bara f***n.. 

Har lite bilder från igår som jag ska lägga in på datorn! Ska bara orka först. Gör det när Roxanna sover middag!
Har även tagit och svarat på en Buzzador grejj, så snart kan jag nog börja buzza igen! Hoppas jag kommer med!

Nej nu ska jag ta ett svalkade glas saft och försöka att inte dö i värmen!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0