Torsdag 2/1 jag förstår inte?!!

Att ha Daniel hemma när de är vardag, men ändå söndag förstör lite i mina och Roxannas rutiner! Kände de redan att jag vaknat. Inte för att jag tycker de negativt att ha honom hemma trots att han ligger bänkad i sin säng!

Men ibland blir jag bara så arg på honom när han går och gör tvärt emot mig. 

Ja, nu står de still uppe i huvudet igen! Ja vet inte riktigt vad jag ska skriva. Finns så mycket jag vill säga och lätta mitt hjärta men kan inte, får inte! Känns som att jag redan ställt till de. Eller NEJ! Jag har inte ställt till det för någon. Det är bara folk som inte kan ta sanningen! För när DU om någon har lärt mig att man ska säga som det är redan från första början! Men när ja väl gör de så snackar du bara en jävla massa skit om mig och ältar allt!

Tänk om ja skulle tala om hur det egentligen är! Hur bra skulle de då bli!...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0