Tisdag 7/6 vet inte vad jag ska skriva

Nu var det ett par dagarsen som jag skrev, men vi har haft fullt upp hela helgen, vi har knappt vart hemma. Lördags var de 1-års kalas och vi var kvar till kvällen.
Söndags var det först barndop sen var vi hos Susanne och grillade. Igår var vi hos Daniels mamma och pappa.

Ja ska snart städa här så det inte ligger nått på golven så sen när vi ska till BVC så ska jag spruta radar inne så alla flugjävlar dör! Jag hatar dom små ettriga krypen! Ska även tvätta och ska tvätta mattan till babygymmet för Susanne skulle låna det till Cassandra.

Ja va ska man skriva? Jag vet inte alls vad jag ska skriva, men skriver ialla fall när kommit hem från BVC. Ska prata med dom om Roxannas mage och lite vaccinering inför resan!=)



Kommentarer
FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

hur planeras kommande månader i sommarsverige? :D

2011-06-08 @ 15:49:23
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0