suck... inte min dag

Nu är JAG riktigt irriterad!!

Jag har bokat campingplats på High Chaparall och fine allt gick super när jag prata med tjejen i telefonen!

Men när jag väl får min orderbekräftelse så ja då kan jag inte öppna filen! Så jag får ta hjälp av Fia som ändra filen och skicka den till mig! När jag väl får den filen ja då ser jag att ja inte bor i VEDDIGE utan BEDDIGE!!

Och kan någon förklara för mig vad detta betyder!!

"Meddelande
Bokningsuppgifter
Camp El , Camping med el , 1 vuxenSCR-kort , Campingkort , 1 vuxenPeriod"

CAmpingkortet vet jag va de är.. Men jag förklarade ändå att vi var ett par stycken och frågade om vi kunde sätta upp ett tält på våran campingplats och de gick fin fint sa hon! Men ändå är det bara 1 person som ska dit enligt bekräftelsen! Ja va säger man!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0