Söndag 12/6 hög av bebislukt!

Idag har jag vart och myst med Teo, eller det blev bara en liten stund för han var hungrig och skulle äta! Så jag har fått hålla och lukta!:) 

                      
Här nanar sötnosen i vagnen! :) Massa underbar och söt! Jätte liten var han! Roxanna var jus tor jämnföres med honom. Han vägde ändå 2965g och Roxanna 4245g. Det skiljer en del:) Men båda är lika perfekta för den dom är ändå!:) Och att alla runt om kring en får bebisar hit och dit får mig att längta som en tok efter ett syskon!
Men det får vänta ialla fall 1 år till innan jag försöker mig på ett sykon om det inte skullle hända spontant. Det vill säga oplanerat.

Jag var och lämnade våran bilbarnstol hos min moster för dom skulle låna den, för deras gick ut typ 04 så den var gaaaaanska gammal. NEJ! Tänker inte sälja den! Det var en gåva och om inte jag får ett till barn inom 3 år så säljs den, dår är det en annan sak! Men den är ju bara 1år gammal och man vet aldrig om den kommer till använding hos för oss tidigare!!!!!

Nej nu ska jag ta och mysa med min underbara!



Kommentarer
Irma!

Fin blogg! Kika gärna in på min och släng en kommentar www.irmaauus.blogg.se :)

2011-06-13 @ 18:01:35
URL: http://irmaauus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0