Sallads tips

Jag efterlyser goda sallader!

Eftersom det redan är varmt ute och man blir bara ännu mer varm av att laga och äta varm mat. Så jag efterlyser jag goda sallader. Och jag hoppas att ni där ute sitter och håller på några goda som ni gärna vill dela med er av. Den som ger "bästa" Sallads tipset får en länkning!:)

Alltså ni får inte ta illa upp men ibland kan jag vara kräsen i maten och då jag säger att den som ger bästa sallads tipset får en länkning så betyder det att den som jag gillar bäst!:)
Så hiva in alla era tips gärna ju fler desto bättre. Har du 2-3 sallads tips så skriv gärna en gång för mycket än en gång för lite!:)

GE MIH TIPS NU!!


Kommentarer
Mickan

Fetaost och vattenmelon, och vanlig isbergsallad. Både snyggt och gott! Du behöver inte länka mej om jag skulle vinna. Kram!! Ps i lugnet och på grönsakslandet finns den godaste fetaosten!

2011-07-03 @ 12:23:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0