Onsdag 8/6 städat/städar

Just nu sitter jag ner och varvar ner och kyler mig efter att ha sprungit runt som en stressad hare här hemma och städat, är fortfarande inte klar då det tar emot i denna stekande värme. Men har inte mycket kvar så funderar på att ta det imon istället. De är ju bara sovrum och toalett kvar! Toaletten städade jag i helgen så den är itne skitbråttom.

Iallafall, sitter och spånar på vad jag ska packa till Roxanna när vi åker iväg, mest så man har de hemma och inte sitter där dagen innan vid 7 på kvällen (vi ska åka halv 4 på morgonen hemmifrån) och kommer på att vi har inte ens alvedon hemma om det skulle behövas!

Sen har jag bakat blåbärspaj som står och kyler av sig just nu, ska alldeles strax göra mat med, eftersom herr Axelsson inte är hemma än så kan jag inte vänta längre med tanke på Roxanna hon är lite hungrig och lite gnällig för att det är varmt.

Nej, nu ska jag ta och slita mig lite måste göra mat!

Kram


Kommentarer
FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; själv gillar jag ju inte att bilda planer. men detta året har jag punkterat upp ord; kaffe, tappa-bort-mormor, nakenbilder, medan födelsedagen och vännerna får vänta tills nästa år eftersom jagi nte vill ha tid för de än :)

2011-06-08 @ 19:39:31
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

söt roxanna är föresten

2011-06-09 @ 23:09:58
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0