Onsdag 29/6 Baddax!

Idag ska vi åka och bada! Men först en tur till Kungsbacka.

Och vi ska åka med Magda och Teo. OCh detta är först gången jag badar på ett par år. Jg badade nog sist i augusti eller om de va slutet av Juli -08. HAHA!! Jag är inte direkt det blötdjur jag en gång var när jag var liten!
Då kunde jag vara i vattnet dagarna i ända! MEN, idag ska jag jobba på min stackars bränna. Ser ut som ett lik trots att jag fick lite färg då i Maj.

Ska snart packa klart och göra oss iordning för att åka. Vi ska åka och hämta upp Magda och Teo vid halv 10. Men först ska jag plocka ur bilen och lite sånt. Så vi får plats. Ska leta upp kameran med vart Roxanna nu lagt den! Hmm har nog en aning om vart den kan vara!:)

Ska gå och stoppa i mig lite frukost nu för jag mår lite illa! Suck, mår illa så fort jag inte äter när jag är hungrig!...

Men ikväll kommer det bilder från Roxannas första bad i havet! Förra året var hon ju för liten under bad säsongen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0