Onsdag 22/6 partyhumör



Mänga minnen från min kvällar på pepes och rumpanbar som sen blev Jamas som nu blivit Harrys!
Och denna låt får mig på riktigt fest humör och då kan inget göra mig sur när den spelas på förfester eller liknande. Man känner liksom hur de börjar dra i benen och höfterna sen är man igång. Gött är det!

Idag är Teo på besök hans mamma hoppade in extra på Ringhals och pappa jobbar ju han med. Så han är har idag. Hade han förra Tordagen med, jag nämnde nog inte det om jag inte minns fel.
Just nu är han lite klängig och ska gärna stå och knö i knät men det släpper snart! Så fort min lilla huligan har vaknat så är det full gång och jag finns inte i de små livens tankar!:) Han har lärt sig att man kan krypa upp i soffan och sen vidare upp till fönstret och stå där och banka och dunka huvudet i fönstret. Så ständig vakt är det:) Men inget mig emot! Ska få försökt tvätta med, igår fick jag nästan panik för när jag skulle plocka ut maskinen jag tvättade igår så var golvet fullt med vatten:O Så jag ropade förtvivlat på Daniel som fick komma och kolla på tvättmaskinen  och efter en stund sa han att det var en slang som hoppat loss så det var inte kontsigt det var vatten på hela golvet! Men nu kan jag tvätta igen! Han har satt fast slangen med en slang grejj som ska göra så slangar sitter fast för slangen satt bara fast med bunt(???) band innan, smart tillverkare!!:O

Jaja nog om det nu ska jag umgås med Teo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0