Kvällen den 3 Juni!

Ja, då har jag fått köpt paket. Men ingen resväska. Får åka och kika på det i morgon på Karlssons innan Teo's kalas. Och om det är lika varmt eller varmare i morgon så ska vi blåsa upp Roxannas pool och fylla den och låta den stå och gotta till sig i solen tills vi kommer hem så ska hon få ta ett premiärdopp.

Kan bli intressant med tanke på hur hon regagerade förra året när ja doppade hennes tå i sjön i Uddevalle när vi var där och hälsade på mammas farmor. DET var inte poppis kan jag lova.
Fanny försökte förklara för henne att de var inte farligt de va bara lite kallt i början! Haha Roxanna var la 1 månad cirka och fanny nästan 1½ år:) Söta kusiner det där, idag tycker Fanny det är MYCKET roligare med Roxanna, för nu kan hon ju leka med henne! Och så försiktig Fanny är med Roxy, hålla handen och se till att hon inte ramlar och kramas och pussas!:) Underbara är dom!

Apropå pussas! Gissa vem som lärt sig grejjen med att pussas?? Jo min lilla tjej!:) Hon ska pussas och kramas hela tiden. Men just nu har hon 3 tänder som ska spricka igenom så hon dregglar lite grann och dom pussarna är inte mysiga men de är bara att pussas och se glad ut, för då blir min lilla tjej glad!:) Men nu ska jag hänga tvätt och just pussas med Roxanna och sen ska jag pussa på hennes pappa!:)

Ha de gött i värmen nu resten av kvällen DET SKA JAG!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0