Fredag 17/6 vad ska jag skriva om?

Som sagt så vet jag inte vad jag ska skriva!

Har helt tappat greppet, eller ialla fall lite. Vill inte bara skriva om vad som pågår i min vardag vill skriva om massa saker! Men vet inte vad.

Ialla fall, idag eller snart också, ska jag åka in till stan och gå till Systemet för min karl, han hinner inte det idag så jag får snällt fixa det åt honom! Sen till Hajen och handla inför ikväll. För ikväll kommer, Magdaleena + barn och karl och Frank och Fia. Vi ska sätta grilla och diskutera vad som händer på High Chaparall. Vi ska bestämma när vi ska åka, hur vi ska bo och vilka biljetter vi ska ha m.m.

Men nu ska jag dra över golven med dammsugaren och sen höra med Fia och Frank om dom ska med in till stan!:)

Bjuder på en bild jag tog på Pernillas möhippa! Inte för att den har något med möhippan och göra men den var där så fint mitt på backen! 

                        


Kommentarer
ズ-ミ ボンミンジ - Jummi Von Minji

hej har du haft en mysig fredag? :)

2011-06-17 @ 23:02:05
URL: http://fukami.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0