Du är saknad bara så du vet

Kan inte undgå att sakna dig! Varje dag tänker jag på dig! Och varje dag minns jag.
Minns hur du pratar, hur du ropade på mig när jag gjort något jag inte fick.

Minns de få stunder som de bara var du och jag och vi pratade som om det vara fanns vi.
Men jag kan även minnas det hårda orden som fick mig att fälla tårar. Men tyst tyst så ingen kunde se eller höra!
Många gånger vill jag bara att allt ska va som förut. Men jag kan inte heller säga att jag ångrar några val i mitt liv. Utan har lärt mig att stå för det som jag gjort vare sig det är fel eller rätt!

Man lär sig av sina misstag.

Du ska veta att du är alltid i mina tankar och saknaden växer varje dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0