Designer att dela med mig av till er???

Funderar på om man ska göra lite enkla designer! Som ni alla kan få ta del av. Men det är ett jäkla pill och krävs tid! Men vill veta vad ni tycker att jag ska göra?

Ska jag göra detta eller inte?

Har funderat lite ett tag på det och det är lite frestande. Men samtidigt så vet jag inte. Kommer jag ha tid? Hur kommer det utvekla sig? Måste jag börja ta betalt i framtiden! Något annat jag funderar på om jag ska gå en såndär kurs. Vad heter den, ja såndär data kurs för att designa hemsidor? 

Under det senaste året har jag ju i princip gjort alla mina designer själv. Har bara användt mig av en annan stilmall här på blogg.se som grunden och sen ändrat och donat själv. Färger, bilder, typsnitt, storlek, utseende, header.. Ja allt.

Så min fråga är om jag ska göra det??

Jag har ett konto på blogger med, som jag tänkte använda mig av och lära mig hur det fungerar där och kanke göra designer för blogger med, även (Kankse kankse kankse kanske) andra bloggar med! Men till en början får det bli blogg.se då jag ju självklart använder det själv!!

Vad tycker ni?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0