14/6 Glömde ju helgen!

Det känns nästan som om jag inte hinner skriva här längre?:O Det händer så mycket runt omkring och med Roxanna! Herregud allt går så fruktansvärt fort. Och jag hinner knappt med mig själv.

Har helt glömt av att berätta mer om min helg.
Den började i Fredags kväll med att jag lämnade Daniel i Vallda hos Björn för dom skulle göra klart köket, så nu är det nästan klart, det ska bara in inredning och vitvaror sen är det helt KLART! Plus spotlightsen då i taket!
Men eftersom jag inte ville sova där så beslöt vi att jag skulle sova hemma och om ja ville och hade lust komma på lördagen men jag ville inte de heller så jag och Roxanna har haft en mor-dotter helg! Mycket trevligt.
Och i Lördags så var vi Ullared hos Madde och Tony, eftersom vi inte kunde komma på Dopet för William på söndagen så lämnade jag present och så redan på lördagen, men eftersom jag redan bestämt med Magdaleena, Frank, Fia och coffe plus 3 andra att vi skulle åka och äta på Mandy's i Älvsered så blev det en kort visit hos madde dessutom hade hon mycket att göra!

Söndagen så var vi i Kungsbacka och först gjorde vi ett stopp på Kungsmässan och köpte en liten present och sen vidare till Rosengatan där vi hade "klanmöte" på gården det vill säga att nästan hela familjen var samlad för lite kaffe och kaka! Och en massa skitsnack.
Sen åkte jag ut till vallda, stannade dock på vägen och lämnade några tröjjor till farmor eftersom hon skulle färga dom åt mig. SEN var jag ute hos björn och blev riktigt impad av hur snyggt köket blev. Så nu väntar det färdiga resultatet. Har tyvärr inte någon före bild. Men en efterbild kommer garanterat upp!!

Nej nu ska jag ta och hämta min tvätt, fick passa på att skriva när Roxanna sover! Annars blir det inte mycket skrivande kan jag lova.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0