Jysk

Hittade Jysk's reklamblad i brevlådan idag och kikade snabbt igenom den för att se om dem hade nått roligt. Såg ju inte så värst mycket men såg ialla fall en grejj ja gillade och vill ha!

                    

Så jag kikade vidare på deras hemida och hitta mycket jag gillade som jag vill ha. :) 1grejj ska jag köpa redan imon hade jag tänkte och det är detta:

                  
Skit bra när man är borta hos folk. Typ som inte har barn, eller bara en matstol och så vidare. Den kostar just nu 150:- så längre lagret räcker.

Sen fann jag lite annat jag vill drömma om

 

 

 

Lite smått och gott med andra ord. :)Jysk



Kommentarer
frida berg

Fin header du hade! Fina grejer du hittade ockå :)

2011-07-12 @ 20:42:58
URL: http://fbs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0